Inkoper

Type
Bepaalde tijd
Sluitingsdatum
23 juni 2019
Werkuren
Parttime

Ben jij een inkoper die houdt van dynamiek, goed kan schakelen tussen de strategie en de operatie en ervaring heeft met aanbestedingen? En wil je daarnaast graag werken bij een organisatie met een sterke maatschappelijke bijdrage? Dan is deze functie iets voor jou! 

Wij zijn op zoek naar een

Inkoper
gemiddeld 32 uur per week

Trajectum is een zorgorganisatie dat behandeling en begeleiding biedt aan mensen met een  lichte verstandelijke beperking en onbegrepen, risicovol gedrag ((SG)LVB). Een gedeelte van onze cliënten heeft een forensische achtergrond en hierdoor wordt de behandeling voor een deel in een gesloten setting geboden. Onze dertig locaties bevinden zich in het noorden en oosten van het land. Bij Trajectum werken zo’n 1700 medewerkers met een passie voor hun vak en streven zij naar een betere toekomst voor de cliënt.

Als inkoper kun jij een belangrijke bijdrage leveren aan het geheel. De afdeling Inkoop is onderdeel van de afdeling Ondersteunende Diensten. Hier werken ongeveer 120 medewerkers verdeeld over de locaties. De afdeling Inkoop is gevestigd in Zwolle en bestaat uit een Inkoopmanager en een Inkoper. Wij zijn op zoek naar een Inkoper i.v.m. projectwerkzaamheden die voortkomen uit het project om het inkoop- en facturatieproces te digitaliseren en het vervangen van een collega gedurende haar zwangerschapsverlof.

Wat ga je doen?

Als Inkoper heb jij een verantwoordelijke functie waarin je zelfstandig aanbestedingen en offertetrajecten begeleidt. Je stelt overeenkomsten op en beheert de contractendatabase. Je hebt contact met de interne klanten en leveranciers en zorgt ervoor dat de afspraken door beide partijen worden nageleefd. Verandering en vernieuwing schuw jij niet, je bent juist iemand die anderen hier in mee kan nemen. Je hebt gevoel voor tact en kunt met verschillende niveaus binnen en buiten de organisatie op constructieve wijze communiceren. Je hebt een pro-actieve houding en ben gericht op realiseren van verbetering op gebied van inkoop en contractmanagement. Uiteraard ben je ook bereid om, wanneer dit nodig is, de administratieve werkzaamheden op te pakken en accuraat te verwerken. Je maakt onderdeel uit van het projectteam ‘digitalisering inkoop- en facturatieproces.

Voor deze functie zoeken wij iemand met daadkracht, resultaatgerichtheid en een helikopterview. Iemand die blij wordt van een uitdaging en pragmatisch te werk gaat.

Herken jij jezelf in dit profiel en beschik je daarnaast over:

  • een relevant diploma op hbo-niveau;
  • meerdere jaren ervaring op het gebied van inkoop;
  • ervaring met aanbestedingstrajecten en het opstellen van overeenkomsten;
  • ervaring met softwareprogramma’s, zoals of vergelijkbaar met ProActive, Exact of Topdesk.

Dan maken wij graag kennis met jou! 

Wat krijg je ervoor terug?

  • een dienstverband voor een jaar;
  • een fijne werksfeer binnen een organisatie in ontwikkeling;
  • de mogelijkheid om in Zwolle of op andere locaties te werken;
  • arbeidsvoorwaarden conform cao Gehandicaptenzorg, schaal 50 (€ 2.345,00 - € 3.505,00 bruto per maand) op basis van 36 uur.
  • verantwoordelijkheid en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

Ben je geïnteresseerd geraakt in deze functie; we nodigen je van harte uit om te solliciteren. Heb je nog vragen of wil je graag eerst even bellen? Neem dan vrijblijvend contact op met Aaltje Bakker op nummer 06-83667035.

Solliciteren kan online via de button 'solliciteren' op onze vacaturepagina op de website www.trajectum.nl. We ontvangen jouw reactie graag vóór 24 juni 2019.

Onderdeel van de procedure is de aanvraag van een Verklaring Omtrent het Gedrag.

Deze vacature is gelijktijdig intern en extern uitgezet, waarbij interne kandidaten voorrang hebben in de procedure.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.


Printer Friendly, PDF & Email