Bellen

Meepraten

Trajectum vindt het erg belangrijk dat cliënten meedenken en meepraten. Het kan over van alles gaan. Bijvoorbeeld over de huisregels of over activiteiten die georganiseerd worden in de vrije tijd.

Cliëntenraad op eigen locatie

Elke locatie bij Trajectum heeft een eigen cliëntenraad. In de cliëntenraad zit van elke afdeling 1 cliënt. Meestal heeft een afdeling meerdere woningen. Deze cliëntenraden vergaderen 10 keer per jaar met elkaar. Ze bespreken onderwerpen die binnen hun afdeling spelen. Regelmatig praten ze met het hoofd van de afdeling. Zo proberen ze samen aan een oplossing te werken.

Cliëntenraad in Zwolle

Trajectum heeft 1 Centrale Cliëntenraad. Deze cliëntenraad vergadert altijd in Zwolle. In de Centrale Cliëntenraad zit 1 cliënt van elke locatie. Zij spreken namens alle cliënten van Trajectum. De Centrale Cliëntenraad vergadert 10 keer per jaar. 4 keer per jaar praten ze met de Raad van Bestuur. De Raad van Bestuur vraagt de Centrale Cliëntenraad dan bijvoorbeeld om advies.

Meer weten?

Wil je meer weten over een van de cliëntenraden? Of wil je zelf graag in de cliëntenraad? Neem dan contact op met de cliëntenraad van je eigen afdeling.

Je kan ook bellen met Laurien Woudhuizen. Zij is coördinator medezeggenschap cliënten. Dat betekent dat je met alle vragen over de cliëntenraden bij haar terecht kan. Je kan haar bellen via: 0575-576 108 of 06-575 703 65.

Printer Friendly, PDF & Email